Själkomma

27.09.2018

Idag publiceras boken som fick vänta så många år på att skrivas. Det har varit en kamp och en resa som inte helt har varit lätt. Det tar på krafterna att öppna på kapitel i livet som jag hade föredragit att vara stängda. Det kan göra ont att minnas. Nu är det gjort och inom kort kommer boken finnas på Amazone.com disponibel under titeln Själ komma eller under mitt namn Hannika Maria Christina Öberg. Du kan även trycka HÄR om du föredrar.

Titeln på boken kom till mig när jag hade hunnit skriva hälften av materialet, det fanns inga tvivel. Jag har idag förstått att det är ett nytt ord som vi bör sätta in i Svenska ordboken. Själen behövs, den bör finnas i det tomma rum som vi fyller med alkohol, droger eller piller. Det är dags att vakna nu säger Själen. Det är farligt att ha ett samhälle som växer teknologiskt men stannar av Själsligt. Det kan leda till hemska saker, som beskrivs i boken.  Det gäller att fundera över vad det menas med att vara andlig, utan att vara religiös. 

© 2018 www.hannikaoberg.com. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång